May 19, 2010

8 ji muii~~♥


















i luv yr all~~♥
muackss~~♥
yr the best~~♥
hope we can hang out again~~♥
miss eu all~~♥
when  this year start..
our ji muii all been seprated~
i felt upset too~~♥
nw all of us have own friends~
and 8 ji muii never hang out b4 even once...
你们永远都是我的好姐妹。。。
不管发生什么是都好,我们永远都是在一起的~♥
我爱你们哦~~♥
么么~♥
虽然我们今年已经分班了。。
但是在我心里。。
我们是永远不会分开的。。
我真的好怀念去年的我们。。。
单纯,好玩 又爱吵架><。。
哈哈~~♥
但是我真的很喜欢那时的感觉~♥
很幸福哦~♥
我们永远永远都不会分开~♥
8姐妹~♥
thx for viewing~♥

No comments:

Post a Comment